Skip to content Skip to footer

Robby Televisie
reviews: vragen en antwoorden

Bij Robby Televisie vinden we het belangrijk dat onze klanten hun ervaring met onze reparatieservice delen. Of een beoordeling nu positief of kritisch is we horen graag hoe je onze dienstverlening hebt ervaren. Zo kunnen we onze service blijven verbeteren en nog meer mensen snel en betrouwbaar helpen met hun televisieproblemen.

Op deze pagina lees je meer over ons reviewbeleid. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Ben je tevreden over onze service? Of heb je feedback waarmee we kunnen verbeteren? Laat dan een review achter op een van de volgende platforms:

Reviews die voldoen aan de richtlijnen van de review website, worden altijd geplaatst. Of dit een positieve of negatieve review is, maakt daarbij niet uit.

Bij Robby Televisie behandelen we alle reviews op dezelfde manier. Ook negatieve beoordelingen nemen we serieus, want ze helpen ons om onze service te verbeteren. We zoeken altijd naar een passende oplossing in goed overleg.

Heb je een klacht? Dan kun je ons ook rechtstreeks mailen via klachten@robbytelevisie.nl. We reageren zo snel mogelijk om je verder te helpen.

Of een review authentiek is, wordt gecontroleerd door het platform waarop de review wordt geplaatst. Hier hebben wij zelf geen directe invloed op. Wel houden we actief in de gaten welke reviews er over Robby Televisie verschijnen. Als we twijfels hebben over de echtheid van een review, nemen we contact op met het betreffende platform of met de persoon die de review heeft achtergelaten.

Nee, alleen het platform waarop de review is geplaatst kan deze verwijderen. Dat gebeurt uitsluitend als de review in strijd is met de richtlijnen van dat platform. Wij kunnen én willen de beoordelingen niet beïnvloeden door negatieve reviews te verwijderen of aan te passen. Eerlijke feedback positief of kritisch is voor ons van grote waarde.